2015 m. kovo 26 d., ketvirtadienis

               1.     METODO PAVADINIMAS

          MOKINYS MOKINIUI

        2.   PRIVALUMAI


      Parašius atsiskaitomąjį darbą, skiriama pamokos dalis klaidoms taisyti. Pristatomas geriausiai parašęs darbą mokinys(niai), kuris konsultuos savo draugus, padės jiems. Kuo vertingas toks taikomas bendradarbiavimo metodas? Mokinys-konsultantas įgauna daugiau pasitikėjimo savimi, įgyja pasitikėjimo klasės draugų tarpe. Tai stipriai motyvuoja stengtis, kitą kartą gauti vėl gerą (geriausią) įvertinimą. Mokiniai, taisydami klaidas, sulaukia pagalbos iš savo bendraamžio, jaučiasi saugiau. Jie turi galimybę ne tik pasigerinti savo pažymį, bet ir stengtis kitą kartą patiems tapti konsultantais ir būti pripažintiems bendraamžių. Kartu šis metodas ugdo atsakingą požiūrį į patikėtą darbą. Konsultavęs mokinys atsakingai praneša, ar visi gaus papildomą balą.

1 komentaras:

  1. Na, manau, šis metodas idealiausiai tinka matematikos ir kalbų pamokoms

    AtsakytiPanaikinti