2017 m. balandžio 25 d., antradienis



Balandžio 25 d. gimnazijoje vyko užsienio kalbų metodinė diena


Vyko viena atvira-integruota 
rusų k. – dailės pamoka ir dvi anglų kalbos pamokos, kurias stebėjo rajono mokytojai. Pamokas vedė mokytojos A. Karovackienė, J. Rimkienė, B. Radziulienė ir T. Ščiogoleva. Vėliau vyko stebėtų pamokų aptarimas. Po jo mokytoja Z. Karneckienė svečiams pristatė gimnazijos metodinę veiklą bei organizavo metodinį užsiėmimą tema „IKT taikymo galimybės užsienio kalbų pamokose“.







2017 m. balandžio 24 d., pirmadienis



KVIEČIAME REGISTRUOTIS Į SEMINARUS

2017 m. gegužės 4 d. BRANDOS DARBO IR APRAŠO RENGIMO REIKALAVIMAI“ Registracija vyksta iki 2017 m. balandžio 28 d.
Seminaro lektorė - dr. Valdonė Indrašienė, Mykolo Romerio universiteto Edukologijos ir socialinio darbo instituto direktorė, profesorė. Nuo 1999 m. veda mokymus mokyklų pedagogams ir pagalbos specialistams kritinio mąstymo ugdymo, mokymosi motyvacijos skatinimo, aktyvaus mokymosi metodų taikymo, pasiekimų vertinimo tematika. Yra tarptautinė kritinio mąstymo ugdymo ekspertė, brandos darbo metodikos rengėja, įgyvendinimo sklaidos lektorė.
                2017 m. gegužės 11 d. „KARJEROS KOMPETENCIJŲ UGDYMAS IR VERTINIMAS“Registracija vyksta iki 2017 m. gegužės 4 d.
Seminaro lektorė - dr. Asta Railienė, Mykolo Romerio universiteto Edukologijos ir socialinio darbo instituto dėstytoja. Mokymų ugdymo karjerai temomis autorė ir lektorė. Metodinių priemonių karjeros kompetencijų ugdymui autorė ir ekspertė.


2017 m. balandžio 23 d., sekmadienis


MALONIAI KVIEČIAME DALYVAUTI METODINĖS SAVAITĖS RENGINIUOSE 


balandžio 25 d. - užsienio kalbų mokytojus;
balandžio 26 d. -  dorinio ugdymo, socialinių mokslų, menų psichologijos, technologijų ir kūno kultūros mokytojus;
balandžio 27 d.  - gamtos ir tiksliųjų mokslų bei lietuvių kalbos ir literatūros mokytojus.

2017 m. balandžio 6 d., ketvirtadienis




Neformalaus klubo ,,DIAGNOZĖ - MOKYTOJAS" susirinkimas

Visą kovo mėnesį gimnazijoje vyko mokytojų idėjų mugė Ką gali padaryti mokytojas, kad mokinių pažangumas gerėtų“.
Mokytojai galvojo individualiai, tarėsi metodinėse grupėse ir siūlė įvairias idėjas. Neormaliojo klubo „Diagnozė - mokytojas" susirinkime  idėjos buvo aptartos, apibendrintos ir priimti sprendimai. 

2017 m. kovo 24 d., penktadienis

INTEGRUOTA ETIKOS IR TIKYBOS PAMOKA RAJONO MOKYTOJAMS


Švenčionėlių Mindaugo gimnazijos mokytojos 
V. Urbonienės ir Švenčionėlių progimnazijos mokytojos G. Umbražiūnienės iniciatyva kovo 23 dieną Švenčionėlių miesto bibliotekoje vyko integruota pamoka "Tegul dievo ir filosofo žodis eina į mano širdį". 
Pamoka prasidėjo mini kompozicija ir psalme, kurią atliko Karina Pokaliuk. Mokiniai nagrinėjo A. Maceinos filosofinį požiūrį į žodžio prasmę. Po informacijos rinkimo, filosofų CV užpildymo bei filosofų išbarstytų sakinių sudėjimo vyko pamokos  refleksija ir apibendrinimas. Mokiniai bibliotekai padovanojo pačių parengtą knygą ,,Filosofo ir dievo esmė žmogaus gyvenime", o bibliotekos vedėja S. Busilienė supažindino su bibliotekos struktūra bei informacijos paieškos paslaptimis.


2017 m. kovo 23 d., ketvirtadienis

INTEGRUOTA MATEMATIKOS - CHEMIJOS PAMOKA
 „TIRPALŲ UŽDAVINIAI“

Kovo 23 d. matematikos mokytoja T. Dudėnaitė ir chemijos mokytoja N. Gudelienė vedė integruotą pamoką „Tirpalų uždaviniai“
Užsirašę uždavinių pavyzdžius ir išnagrinėję vaizdo pamoką (http://vaizdopamokos.lt/matematika/darbo-koncentracijos-ir-procentu-uzdaviniai/), 12 klasės mokiniai sprendė uždavinius, taikydami algebrinį arba cheminį sprendimo būdą.
Po pamokos mokiniai džiaugėsi netradicine pamoka, o mokytojos - produktyviu mokinių darbu  ir pasiektu pamokos tikslu.

2017 m. sausio 25 d., trečiadienis

INTEGRUOTA MATEMATIKOS - INFORMACINIŲ TECHNOLOGIJŲ PAMOKA
„ TIESINIŲ LYGČIŲ SISTEMŲ  SPRENDIMAS 

Sausio 25d. 1c kl. vyko integruota matematikos - informacinių technologijų pamoka. 
Pamokoje mokiniai išmoko išspręsti tiesinių lygčių sistemą su skaičiuokle, įsivertino savo darbą ir aptarė asmeninę pažangą.
Mokiniams patiko dirbti mažose grupėse bei atlikti užduotis įvairiais būdais.
Mokytojai džiaugėsi mokinių aktyviu dalyvavimu ir kruopščiu darbu pamokoje.
Ačiū mokytojams Vidai Dindienei ir Gintarui Nalivaikai bei 1c klasės mokiniams už įdomią pamoką.

2017 m. sausio 24 d., antradienis

ATVIRA INTEGRUOTA LIETUVIŲ KALBOS IR  ANGLŲ KALBOS PAMOKA 
„ VERTIMO MENAS 

Sausio 24d. mokytojos metodininkės Asta Činčikienė ir Zita Karneckienė vedė atvirą integruotą pamoką „Vertimo menas“. 
Po pamokos mokytojos džiaugėsi mokinių aktyvumu, žingeidumu, praktinio darbo rezultatais bei pamokoje atskleistomis naujomis IKT panaudojimo galimybėmis: planšetės - vertimui ir naudojimuisi internetiniais žodynais bei ieškant informacijos apie autorių ir jo kūrybos bruožus, o internetinė siena PADLET- vertimų analizei, tarpusavio vertinimui bei įsivertinimui.

 

2016 m. gruodžio 29 d., ketvirtadienis

Neformalaus klubo ,,DIAGNOZĖ - MOKYTOJAS" susirinkimas


Gruodžio 28d. vyko neformalaus klubo ,,Diagnozė - mokytojas" susirinkimas. Jo metu buvo aptartos stebėtos pamokos ..Kolega - kolegai".

Džiugu, kad net 90 procentų mokytojų stebėjo 2 ir daugiau kolegų pamokas, jas aptarė su pamoką vedusiu mokytoju bei užpildė stebėtų pamokų protokolus. Pamokų stebėjimo tikslas buvo susijęs su mokytojų įsivertinimo anketose numatytomis plėstinomis kompetencijomis. 
Susirinkimo metu nuoširdus grįžtamasis ryšys skatino kolegiškai pagarbų, argumentuotą pokalbį bei sukūrė atmosferą, skatinančią tobulėti ir mokytis.


2016 m. gruodžio 1 d., ketvirtadienis

ATVIRA ISTORIJOS PAMOKA   


Lapkričio 30 d. I c klasėje vyko atvira istorijos pamoka „Europos tautos XIX a.“ Pamokoje pristatyta bendradarbiavimo ir bendravimo ugdymo strategija,  išbandytas „karuselės“ metodas. Metodo tikslas -  mokyti ir mokytis kartu. Mokiniai grupėse išsirinko grupės vadovą, raštininką ir pasiskirstė darbais. Grupių viduje mokiniai analizavo pasidalintą  informaciją, išmokę vieni kitus, turėjo eiti į kitas grupes bei mokyti kitų grupių narius. Kitos grupės turėjo pasižymėti po 3-4 teiginius ir įvertinti „mokytojo“ darbą. Viena grupė turėjo individualią užduotį - paruošti patikrinimo užduotis ir patikrinti kaip sekėsi išmokti naują temą. Pamokos metu dirbo visi, jie ne tik mokėsi patys, bet  mokė kitus todėl jautė atsakomybę už savo darbą. Refleksijos metu mokiai kalbėjo, kad dirbti patiems -  įdomiau, džiaugėsi galimybe mokyti kitus, juos vertinti bei pasitikrinti pamokoje įgytas žinias.

ATVIRA PAMOKA "Darbas su žodynu"



Lapkričio 30 dieną vyko atvira anglų kalbos pamoka III klasėje, kurią vedė anglų kalbos mokytoja Birutė Radziulienė.  Pamokos tema – Darbas su žodynu. ( Dictionary skills). Tokia tema buvo pasirinkta remiantis patirtimi, kad mokiniai naudojasi  vertėjais, kurie yra internete. Kadangi  dauguma žodžių – daugiareikšmiai, tai kartais mokinių pasirinkti variantai tekstą padaro beprasmį.  Todėl pagrindinis pamokos tikslas buvo parodyti, kad siekiant vertimo kokybės,  geriausia naudotis anglų – anglų kalbos žodynais, kur paaiškinama žodžio reikšmė ir pateikiamas pavyzdys, kokiame kontekste gali būti vartojamas žodis.