Atvejo analizė - įvairios
perspektyvos
Mokinių
grupės gauna tą pačią temą/ užduotį, ruošiasi savarankiškai ir pristato parengtas įžvalgas pasirinkta forma:
grupės
pranešimu,
interviu,
situacijų
žaidimu,
improvizacija,
vaizdo
klipu ir pan.
Mokiniai susidaro
visuminį aptariamos situacijos vaizdą. Informacijos kartojimas/is irgi
privalumas: ji geriau įsimenama.
Temų/užduočių pavyzdžiai
Ko gali išmokti jaunas
žmogus skaitydamas Homerą?
Ką ir kodėl šiandien
pavadintume Antigonės maištu?
Kuo Baroko žmogaus
pasaulėjauta artima šiandienos žmogaus pasaulėjautai?
Kuo šiandienos jaunam
žmogui gali būti įdomus V. Šekspyras?
Pst. Galimi
grupių įžvalgų vertinimo kriterijai:
Turinys – 5
t.
(Kalbėjimo
trukmė – 4-5 min., jei tekstas skaitomas,
atimama 2,5 t.)
Struktūra –
2 t.
(yra visos
trys struktūrinės dalys, jei trūksta kurios nors dalies, atimama 1 t.)
Kalbos
vartojimas – 3t.
(už 5
klaidas atimama po 1 tašką)
Iš viso 10
t.
Parengė
lietuvių
kalbos ir literatūros mokytoja Alė Krinickienė
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą