Metodinis užsiėmimas
Gera pamoka. Įsivertinimas
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhZuXPteggNthR5CGZ63TxYH7NKRtz9jZZkK7Knvu18Qmt1FKSSGWjujtjHzMxDi5wAlb_rLUSFryMNyEXlTsmOn2u88YlR3DsuwXl9M50trYd1RUV0_MKy6pdm1dbepFFFRChePMGH7Cc/s200/11.jpg)
Balandžio 9d. įvyko metodinis užsiėmimas, skirtas išbandytiems mokinių įsivertinimo būdams, jų naudai mokiniui bei mokytojui aptarti ir susitarti dėl naudotino/ų įsivertinimo modelio/ ių taikymo ugdymo procese. Įsivertinimo būdų taikymo patirtimi dalijosi įvairių dalykų mokytojai. Susitarta įsivertinimo būdus naudoti atsižvelgiant į dalyko specifiką bei ieškoti minimalių laiko sąnaudų reikalaujančių mokinių įsivertinimo galimybių
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą