2020 m. rugpjūčio 30 d., sekmadienis
2019 m. gruodžio 3 d., antradienis
Tėvų klubas "Ar pažįstu savo vaiką? Kaip suvaldyti stresą?"
2019-11-09 vyko Tėvų klubo apskritojo stalo diskusija ,,Ar pažįstu savo vaiką? Kaip suvaldyti
stresą?“ Užsiėmime dalyvavo 1-4
klasių tėvai, kurie atliko savo vaiko pažinimo testus ,,Kelionė į save“, ,,Ar
valdau stresą?“, ,,Mano vaiko - tėvo
santykių kelias“.
Atlikę testus, tėvai diskutavo , apibendrino gautus
atsakymus, pasidalino gerąja patirtimi, patarė vieni kitiems kaip spręsti vieną
ar kitą problemą, iškilusią šeimoje ar mokykloje. Tėvai teigiamai atsiliepė
apie klubo užsiėmimą ir pasiūlė vėl susitikti ateityje.
.
2019 m. spalio 23 d., trečiadienis
Gerosios patirties sklaida klube „Diagnozė - mokytojas“
Spalio 22 d. įvyko klubo „Diagnozė - mokytojas“ užsiėmimas tema „Tyrimo testų rengimo metodika“. Informatikos mokytojas metodininkas Gintaras Nalivaika dalijosi praktine tyrimo testų rengimo patirtimi. Dalyvavusieji užsiėmime mokytojai turėjo galimybę praktiškai išbandyti tyrimo testų rengimo būdus.
2019 m. spalio 21 d., pirmadienis
Metodinės tarybos susirinkimas
Metodinė taryba aprobavo tyrimo „Mokinių įsivertinimo poveikis mokymosi motyvacijai ir rezultatams“ duomenis ir teikia išvadas bei rekomendacijas:
1. Mokiniai įsivertinimą suvokia kaip paties mokinio ugdymosi proceso, pasiekimų ir pažangos stebėjimą, vertinimą ir apmąstymą, nusimatant tolesnius mokymosi žingsnius.
2. Įsivertinimas nedidina mokymosi motyvacijos, tačiau padeda tobulinti gebėjimus ir gerinti pasiekimus. 3. Įsivertinimas paveikiausias išėjus skyrių/ modulį.
4. Įsivertinimas/ refleksija yra/ gali būti pamokos pabaigoje/pusmečio pabaigoje.
2019 m. spalio 20 d., sekmadienis




Biologijos pamoka netradicinėje erdvėje
Spalio 18d. dešimtų klasių mokiniams
biologijos pamoka vyko prie Šundės upelio. Mokiniai, išanalizavę pateiktą informaciją, dirbdami porose, iliustravo ekologines sąvokas 3-5 fotonuotraukomis, padarytomis pamokos metu prie Šundės upelio.
Refleksijos metu mokiniai teigė, kad jiems ,,patiko dirbti gamtoje“, ,,buvo įdomu patiems planuoti savo darbą", ,,buvo
aišku, nes matėme realius vaizdus“, ,,supratome, kad sąvokos apibūdina tai, kas
gamtoje yra matoma“, ,,žinant teoriją žmogus kitaip supranta gamtą ir jos
kitimą“, ,,pamokos metu pamatėme mišką ir upelį kitaip“. Mokytoja džiaugėsi,
kad mokiniai dirbo atsakingai, motyvuotai, noriai aiškinosi, ieškojo ir teisingai
atliko pateiktas užduotis. Namuose mokiniai sukurs savo nuotraukomis
iliustruotą ekologinių sąvokų žodyną bei kartu su klasės draugais įvertins atliktą darbą.
2019 m. spalio 11 d., penktadienis
Apskritojo stalo diskusijų ciklas
Apskritojo stalo diskusija
„Atrasti kitą - tai atrasti save“
Spalio 9 d. gimnazijos konferencijų salėje įvyko apskritojo stalo diskusija tema „Atrasti kitą - tai atrasti save“, kurią moderavo Ia klasės mokinės Akvilė Poraikaitė ir Viktorija Trapikaitė. Joje dalyvavusieji I-III klasių mokiniai aptarė savikūros, saviraiškos būdus, skatinančius tikėjimą ir pasitikėjimą. Gimnazistai nutarė, jog svarbu ir pravartu savo gebėjimais dalintis su kitais, norinčiais siekti, tobulėti, įgyvendinti svajones. Ryšio su kitais svarbą savižinai mokiniai akcentavo aptardami vertybių kortelę iš mokytojos V. Urbonienės metodinio rinkinio ,,Atrask savyje kitą": save atrandame tik mokydamiesi vieni iš kitų.
Diskusiją inicijavo lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja Alė Krinickienė ir etikos mokytoja Vilhelmina Urbonienė
Virus-free. www.avast.com |
2019 m. spalio 1 d., antradienis
MT tyrimas
Mokinių įsivertinimo poveikis mokymosi motyvacijai ir rezultatams
(dalyviai – II-III klasių mokiniai)
Mokinių įsivertinimo poveikis mokymosi motyvacijai ir rezultatams
(dalyviai – II-III klasių mokiniai)
Pažymėkite teisingą/us atsakymą/us.
1. Kas, Jūsų nuomone, yra įsivertinimas?
a) paties mokinio ugdymosi proceso, pasiekimų ir pažangos stebėjimas, vertinimas ir apmąstymas, nusimatant tolesnius mokymosi žingsnius,
b) paties mokinio daromi sprendimai apie daromą pažangą ir pasiekimus,
c) savianalizė, kaip dabartinių pasiekimų lyginimas su ankstesniais,
d) tolimesnių tikslų ir strategijų numatymas.
2. Įsivertinimas yra paveikus, kai vyksta
a) pamokos eigoje,
b) pamokos pabaigoje,
c) baigus skyrių/ modulį,
d) prieš kontrolinį darbą,
e) pusmečio pabaigoje,
f) mokslo metų pabaigoje,
3. Įsivertinimas svarbus, nes
a) akcentuoja teisingus savo įgūdžių, gebėjimų vertinimo poreikius,
b)stiprina norą siekti, tobulėti,
c) skatina mokymosi motyvaciją,
d)gerina mokymosi rezultatus,
e) sustiprina savo vertės pajautimą.
4. Ar įsivertinimas padeda
a) patirti sėkmę
Taip
Ne
Nežinau
b) tobulinti savo gebėjimus
Taip
Ne
Nežinau
c) kelti mokymosi motyvaciją
Taip
Ne
Nežinau
d) įvertinti savo pasiekimus
Taip
Ne
Nežinau
Parengė:
A. Krinickienė,
G. Nalivaika
2019 m. rugsėjo 30 d., pirmadienis
Metodinės tarybos posėdis
2019 m. rugsėjo 25 d. įvyko gimnazijos metodinės tarybos posėdis, kuriame aprobuotas tyrimo „Mokinių įsivertinimo poveikis mokymosi motyvacijai ir rezultatams“ klausimynas bei aptarta kolegialaus mokymosi būdai bei galimybės. Nutarta tyrimą „Mokinių įsivertinimo poveikis mokymosi motyvacijai ir rezultatams“ pateikti II-III klasių mokiniams spalio 26-30d. Kolegialiai mokytis susitarta pagal poreikius atsižvelgiant į metodinių grupių veiklos planuose numatytus būdus bei galimybes.
2019 m. rugpjūčio 31 d., šeštadienis
Mokytojau,
Duok mokiniui sparnus,
kad jis galėtų jausti, kurti, džiaugtis ir stebėtis,
kad norėtų laime dalytis su kitais.
Duok mokiniui sparnus,
kad jis galėtų skristi tik jam vienam aiškia kryptimi,
taip aukštai, kaip jis pats panorės.
Duok mokiniui sparnus
ir pakilk šiam skrydžiui drauge.
Pajusk savo galimybes,
klausykis, stebėk, kurk gyvenimą
ir mokyk šito kitus.
(Iš Eigil Kjaergaard ir Rimos Martinėnienės knygos "Nepaprastas pavasaris")
2019 m. birželio 7 d., penktadienis
Apskritojo
stalo diskusijų ciklas
Integruota Apskritojo stalo diskusija
„Labanoro
girios likimas“

Diskusiją
moderavo IIb klasės mokinės Erika Čaikinaitė ir Gabrielė Michnovič. Renginį
organizavo biologijos mokytoja Daiva Gaidamavičienė ir chemijos mokytoja Nijolė
Gudelienė.
2019 m. birželio 5 d., trečiadienis
Integruota pamoka
„Gamtos ir istorijos objektų poetizavimas padavimuose“
„Gamtos ir istorijos objektų poetizavimas padavimuose“
Birželio 4 d. Iab klasės mokiniai dalyvavo integruotoje lietuvių kalbos, istorijos ir geografijos pamokoje „Gamtos ir istorijos objektų poetizavimas padavimuose“. Pagal pateiktus klausimus analizuodami bei lygindami skirtingų stilių tekstus dirbdami grupėmis mokiniai savarankiškai aiškinosi geografinę pateikto piliakalnio padėtį, istorinę jo paskirtį bei pastarųjų poetizavimo padavime būdus ir priemones. Mokiniai pristatė parengtas integruotas įžvalgas: ar pateiktąjį padavimą būtų galima pavadinti metraščiu.
Pamoką vedė lietuvių kalbos mokytoja Alė Krinickienė ir geografijos mokytoja Jurgita Politienė.
2019 m. gegužės 22 d., trečiadienis
Praktinis užsiėmimas
„Įsivertinimas vertinimo procese“

Gegužės 22 d. įvykusiame praktiniame užsiėmime aptarta reguliaraus įsivertinimo nauda mokiniui bei mokytojui ir tartasi dėl įsivertinimo būdų, laiko ir vietos ugdymo procese bei įtakos vertinimui. Diskusijoje dalyvavę skirtingų dalykų mokytojai pateikė savo įžvalgas, pastebėjimus apie įsivertinimo vaidmenį ugdymo bei vertinimo procese: įsivertindamas mokinys turi akivaizdesnę galimybę pamatyti savo gebėjimų lygį, pajaučia atsakomybę už mokymosi rezultatus, o mokytojui lengviau dirbti kryptingai. Todėl įsivertinimas yra/ gali būti pagalba ugdant/is. Įsivertinimą pamokos pabaigoje ir/ar išėjus skyrių mokytojas organizuoja savo nuožiūra, atsižvelgdamas į dalyko, klasės specifiką, temos/ skyriaus turinį.
Užsisakykite:
Pranešimai (Atom)