2019 m. kovo 31 d., sekmadienis

Anglų ir vokiečių k. mokytojos Zitos Karneckienės įsivertinimo pavyzdžiai



ĮSIVERTINIMUI:

INDIVIDUALUS ĮSIVERTINIMAS
1. Aš turėjau atlikti
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________


2. Man sekėsi
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________

3. Manau, man reikėtų stengtis
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________

ĮSIVERTINIMAS
3 svarbūs dalykai, kurių aš išmokau pamokoje:
.........................................................................................................................................
......................................................................................................................................... ......................................................................................................................................... ......................................................................................................................................... ......................................................................................................................................... .........................................................................................................................................
......................................................................................................................................... ......................................................................................................................................... .........................................................................................................................................
1–2 dalykai, kurių turėčiau pasimokyti:
.........................................................................................................................................
......................................................................................................................................... ......................................................................................................................................... ......................................................................................................................................... .........................................................................................................................................
1 dalykas, kurio aš visiškai nesupratau:
.........................................................................................................................................
......................................................................................................................................... ......................................................................................................................................... ......................................................................................................................................... .........................................................................................................................................

            SAVO VEIKLOS ĮSIVERTINIMAS   Klasė:                     Data:
                          Įvertinkite savo veiklą apibrėždami atitinkamą skaitmenį.
                                                                      Blogai                                       Labai gerai
1. ............................................                1               2               3               4                 5
2. ............................................                1               2               3               4                 5
3. ............................................                1               2               3               4                 5
4. ............................................                1               2               3               4                 5
5. ............................................                1               2               3               4                 5

Ką galiu padaryti, kad mokyčiausi geriau:
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



                                             RAŠTO DARBŲ ĮSIVERTINIMO PAVYZDYS:


Name:………………
WRITING    -   SELF-EVALUATION

1. I can write formally/informally depending on the purpose and the reader.
2. I can write an essay, composition, informal letter, film/book review, e-mail, report, description of a person/place, in class on an assigned topic.
3. I can express ideas and arguments effectively when writing.
4. My essay is well organized (thesis sentence, topic sentences, supporting ideas with examples or data, summarizing information).
5. I use proper structuring (line spacing, proper margins, linking and signal words).
6. I can develop organized summary.
7. I can summarise in writing the information that was read/listened to.
8. I can use proper grammar, vocabulary, spelling and punctuation.
9. I can understand written instructions for a writing task.
 10. I can use indirect quotations.
11. In order to avoid repetition I can paraphrase correctly.
12. I avoid plagiarism.
13. I use a variety of sentence types.
14. I use the variety of lexical structures.


IN ORDER TO IMPROVE MY PERFORMANCE, NEXT TIME I…..

Anglų kalbos mokytoja Zita Karneckienė

2019 m. kovo 11 d., pirmadienis

Apskritojo stalo diskusijų ciklas

Integruota Apskritojo stalo diskusija „Tautos kalba yra valstybės pamatas“

          Kovo 7 d., Lietuvos valstybingumo tarpušvenčiu, gimnazijos konferencijų salėje, įspūdingai  nuskambėjus Igno Molčanovo atliekamai dainai „Gimtoji kalba“ (žodžiai-J. Degutytės, muzika-I. Molčanovo), įvyko integruota Apskritojo stalo diskusija tema „Tautos kalba yra valstybės pamatas“. Lietuvių kalbos dienoms, Tarptautinei gimtosios kalbos dienai skirtame renginyje dalyvavo  rašytojas, literatūrologas, humanitarinių mokslų daktaras, Vilniaus universiteto Lietuvių literatūros katedros docentas Regimantas Tamošaitis bei lietuvių lingvistas, daktaras, docentas, VU profesorius Vytautas Kardelis, gimnazijos IIa, Iab  klasių mokiniai bei svečiai iš Švenčionių Zigmo Žemaičio gimnazijos. 
     Diskusijoje aptartas kalbos ir valstybės santykis keičiantis Lietuvos istorijos laikotarpiams, svarstyta lietuvių kalbos situacija šiandien, aktualizuotas žmogaus ir kalbos ryšys. Anot Regimanto Tamošaičio, kalba  yra ne tik komunikacijos, bet ir asmens tapatumo, saviraiškos bei tautos kultūros išraiška. Diskusiją, inicijuotą gimnazijos direktorės Daivos-Veronikos Gaidamavičienės, moderavo II a klasės mokiniai Mantas Janušas, Jokūbas Jurkevičius bei Gytis Andreikėnas, organizavo lietuvių kalbos mokytoja Alė Krinickienė ir istorijos mokytoja Daiva Uzialienė.


2019 m. vasario 21 d., ketvirtadienis

Metodinis užsiėmimas
Mokinių pasiekimų gerinimo priemonės

          Vasario 19 d. įvykusio    metodinio   užsiėmimo metu tartasi, kaip gerinti mokinių pasiekimus.  Dirbdami mišriose dalykinėse  grupėse mokytojai  formulavo ir pristatė į rezultatą orientuotą pamokos uždavinį. Dalykų mokytojai taip pat aptarė ir pateikė svarstyti  mokinių įsivertinimo būdus bei pavyzdžius.

2018 m. gruodžio 26 d., trečiadienis

Iš anglų ir vokiečių kalbų mokytojos Zitos Karneckienės pamokų:



ĮSIVERTINIMO BŪDAI:

Iš mokytojos B. Radziulienės pamokos:

SAVIVALDAUS MOKYMOSI BŪDAS:
Tema: Asmeninio laiško rašymas
Klasė 3 B1
Pamokos tikslas: Mokiniai, išsikėlę individualų mokymosi tikslą, patobulins laiško rašymo gebėjimus
Mokiniai jau yra parašę laišką, už kurį buvo įvertinti. Praeitą pamoką vyko klaidų analizė, tačiau mokytoja šiandien neima naujos  temos, o pamoką skiria savivaldžiam mokymuisi: mokiniai išsikelia tikslą, (taip netiesiogiai diferencijuojama užduotis) ką per 30 minučių patobulins: pvz. 5 mokiniai išsikelia tikslą išmokti be klaidų parašyti dvi įžangos frazes, kurias galima pritaikyti bet kuriame laiške, 4 mokiniai teigia, kad mokysis rašyti to paties laiško dėstymo dalį (vėl diferencijavimas, kurį pasirenka patys mokiniai), kad užsifiksuotų laiške vartojami diskurso žymekliai ir 2 mokiniai išsikelia tikslą išmokti be klaidų parašyti  2 pabaigos sakinius, kurie gali būti vartojami bet kuriame laiške. Mokytoja pasako, kad , jeigu mokiniai pasieks užsibrėžtą tikslą, rašydami kitą laišką jau turės 1 balą iš 10. Tai motyvuoja visus  mokinius. Per pamoką mokiniai dirba: juodraštyje daug kartų rašo sakinius, po to, tikrinasi , žiūrėdami į ištaisytą laišką, ar teisingai parašė.  Po 30 minučių, mokiniai pasiima ankstesnį, ištaisytą laišką ir patys tikrinasi, ar pavyko pasiekti tikslą (įsivertina). Pamokos pabaigoje mokytoja surenka jau mokinių pasitikrintus darbus (sakinius), kuriuos ištikrins (ar mokiniai nepaliko klaidų) ir kitą pamoką pasakys mokiniams, ar jie gaus vieną balą (vertinimas).

2018 m. lapkričio 28 d., trečiadienis




Praktinis užsiėmimas ,,Tradicinių ir inovatyvių metodų dermė, skatinanti savivaldų mokymąsi“                  


Lapkričio 28d. įvyko metodinės tarybos praktinis užsiėmimas  „Tradicinių ir inovatyvių metodų dermė, skatinanti savivaldų mokymąsi“.                   
Etnokultūros pamoką mokytojams tema „Skaistaturgis. Ką perduosime ateinančioms kartoms?“ vedė lietuvių kalbos mokytoja ekspertė Alė Krinickienė ir etikos mokytoja metodininkė Vilhelmina Urbonienė.
Pamokoje taikytas išmokimo metodas - atvejo analizė.
Pamokos uždavinys- remiantis duota  medžiaga bei internetinėmis nuorodomis pasirinktoje vietoje  išanalizuoti pateiktą atvejį pagal skirtingų lygių klausimus ir savo įžvalgas pateikti pasirinkta forma.
Grupių darbas - atvejo „Skaistaturgis - ateinančioms kartoms: kas?ką?/kaip?/kodėl?“ analizė -  vyko  skirtingose vietose: bibliotekoje, muziejuje, informacinių technologijų, dailės, muzikos kabinetuose. 
Grupių įžvalgos pristatytos kūrybiškai ir inovatyviai - improvizacija, situacijų žaidimu, vaizdo klipu, vaizdo pranešimu.
Įsivertinimas- refleksija - Darbo rėmeliai.  

2018 m. lapkričio 12 d., pirmadienis

2018 m. spalio 25 d., ketvirtadienis


1858 m. Londono universitetas pirmasis įsteigė Išorinę (angl. External) programą ir pasiūlė nuotoliniu būdu įgyti laipsnį. 1873 m. Bostono universitetas pasiūlė visuomenės skatinimo mokytis namuose programas, o 1911 m. Australijos universitete atsirado susirašinėjimo studijų skyrius. Pirmieji nuotolinio mokymosi kursai buvo organizuojami susirašinėjimo būdu.
Šiais technologijų laikais, visas pasaulis pasiekiamas internetu ir nuotoliniu būdu. Norite mokytis - prašome, galima mokytis, tam yra 
kursai internetu:
https://www.pedagogas.lt/akredituoti-mokymai

2018 m. spalio 24 d., trečiadienis

Gerosios patirties sklaida klube  
 „Diagnozė - mokytojas“



    Spalio 23d. įvyko klubo „Diagnozė - mokytojas“ užsiėmimas tema „Įsivertinimo būdai ir įrankiai naudojantis IKT“. Informatikos mokytojas metodininkas Gintaras Nalivaika ir anglų kalbos mokytoja metodininkė Zita Karneckienė  pateikė praktinių  IKT naudojimo  skatinant individualų įsivertinimą būdų  bei modernios testavimo technikos pavyzdžių.

2018 m. spalio 8 d., pirmadienis


Spalio 6 d. Vilniaus Karininkų Ramovėje vyko almanacho - albumo " Lietuva - tai aš" sutiktuvės. Lietuvos kūrybinės raiškos asociacijos " Menų sodas" nariai  išleido knygą, skirtą Lietuvos atkūrimo 100- čio paminėjimui. kuo išskirtinė ši knyga? Joje virš 300 eilėraščių , skirtų Lietuvai. Džiaugiamės, kad į šį almanachą pateko ir mūsų gimnazijos mokytojų Linos Rodevičienės ir Vilhelminos Urbonienės eilės, skirtos Lietuvai. V. Urbonienės eilėraštis " Šventovė" pelnė II vietos nominaciją.

2018 m. rugpjūčio 31 d., penktadienis


METODINĖS TARYBOS SUSIRINKIMAS


Rugpjūčio 28 d. įvykusiame metodinės tarybos susirinkime pakoreguotas 2018-2019 m. m. veiklos planas, aktualizuojant savivaldaus mokymosi procesą kaip į inovatyvius sprendimus orientuotą ugdymą, numatyti būdai bei metodai, skatinantys savivaldų mokymąsi.