Temos apibendrinimas
· Pusė grupės sustoja vidiniame rato
rate ir atsisuka į išorę.
· Kita pusė grupės sustoja išoriniame
rato rate, stovėdami priešais vidinį ratą.
· Pasidalykite pagrindine informacija
/ svarbiausiais mokymosi momentais iš pirmosios sesijos.
· Po 2 minučių
keiskite partnerį: vidinis ratas lieka vietoje, o išorinis ratas pasislenka
viena vieta pagal laikrodžio rodyklę.
1.
Visi mokiniai
atsistoja ir eina į lauką. Jie turėtų pasiimti pieštuką ir popieriaus lapą.
Penkias minutes vaikšto, kur tik nori.
2.
Vaikščiodami jie
turėtų užsirašyti visus garsus, kuriuos girdi (pvz., „Išgirdau šuns lojimą“).
Jei gali, rašo angliškai, o jei ne, tada savo gimtąja kalba.
3.
Mokiniai grįžta į
klasę. Porose arba mažose grupėse jie aptaria šiuos klausimus:
o
Koks garsas buvo
girdimas dažniausiai?
o
Koks garsas buvo
įdomiausias?
o
Koks garsas buvo
neįprasčiausias?
o
Kurį garsą
lengviausia padaryti savo balsu? Ar galite jį atkartoti?
4.
Galiausiai
aptarkite atsakymus su visa klase.
Susipažinimui (
tinka visiems)
· Parašykite ant lentos šiuos sakinių pradžios
pavyzdžius: Vienas iš mūsų gali…; Du iš mūsų gali…; Trys iš mūsų gali…;
Visi mes galime…; Niekas iš mūsų negali…
· Suskirstykite mokinius į keturių žmonių
grupes. Paprašykite jų per nustatytą laiką (pvz., per penkias minutes)
sugalvoti kuo daugiau teisingų sakinių apie savo grupę. Priklausomai nuo jų
lygio, šiuos sakinius galima užrašyti.
· Surinkite atsakymus iš grupių. Galite
paprašyti kitų grupių atspėti, apie ką kalbama. (Pavyzdžiui: „Vienas iš
mūsų moka plaukti. Kas tai galėtų būti?“ / „Karlas.“ / „Kodėl?“ / „Jis gyvena
prie upės, todėl, manau, kad jis moka plaukti.“)
Dėmesio
koncentracija:
1).1,2,3 - 1, x ,3
2) one, two, three eyes on me/ on, two eyes on you ( nuo
1 pamokos)
3) žaidimas : „pasakyk teisingai“ Galim naudoti bet kokią
temą, skaičius ir pan.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą