2019 m. gegužės 10 d., penktadienis



Atvejo analizė - įvairios perspektyvos

Mokinių grupės gauna tą pačią temą/ užduotį, ruošiasi savarankiškai ir pristato parengtas įžvalgas  pasirinkta forma:
grupės pranešimu,
interviu,
situacijų žaidimu,
improvizacija,
vaizdo klipu ir pan.
Mokiniai susidaro visuminį aptariamos situacijos vaizdą. Informacijos kartojimas/is irgi privalumas: ji geriau įsimenama.
Temų/užduočių  pavyzdžiai
Ko gali išmokti jaunas žmogus skaitydamas Homerą?
Ką ir kodėl šiandien pavadintume Antigonės maištu?
Kuo Baroko žmogaus pasaulėjauta artima šiandienos žmogaus pasaulėjautai?
Kuo šiandienos jaunam žmogui gali būti įdomus V. Šekspyras?
Pst. Galimi grupių įžvalgų vertinimo kriterijai:
Turinys – 5 t.
(Kalbėjimo trukmė – 4-5 min., jei tekstas skaitomas,  atimama 2,5 t.)
Struktūra – 2 t.
(yra visos trys struktūrinės dalys, jei trūksta kurios nors dalies, atimama 1 t.)
Kalbos vartojimas – 3t.
 (už  5 klaidas atimama po 1 tašką)
Iš viso 10 t.

Parengė
lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja Alė Krinickienė

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą