2015 m. kovo 26 d., ketvirtadienis

        1.     METODO PAVADINIMAS

ŽAIDIMAS „ABĖCĖLĖ“

        2.     TRUKMĖ

      Apie 20 min.

        3.     PRIVALUMAS

 Skirtas žodyno įtvirtinimui. Lengvai pritaikomas kiekvienoje klasėje.
    
 Žaidimo(užduoties) eiga.

  Klasė arba grupė padalijama į 3-4 grupes (priklausomai nuo mokinių skaičiaus). Grupė išsirenka“sekretorių“, kuris užrašinės žodžius. Lentoje mokytojas užrašo kelių temų pavadinimus (pvz., drabužiai, sportas, nusikaltimai, maistas ir t.t.). Prieš pradėdamas žaidimą, mokytojas atsitiktiniu būdu parenka raidę (arba gali tai leisti atlikti kurios nors komandos mokiniui) ir užrašo ją lentoje. Kiekviena komanda privalo sugalvoti po žodį iš kiekvienos temos per nustatytą laiko limitą. (Mokytojas gali užduoti užrašyti tam tikrą kalbos dalį). Pirmoji grupė, atlikusi užduotį šaukia „Stop“. Visos grupės baigia rašyti, o užduotį atlikusios komandos narys eina prie lentos ir prie kiekvienos temos užrašo sugalvotą žodį. Mokytojas su klase tikrina, ar teisingai parašyta, ir su kitomis grupėmis išsiaiškina,ką jos parašė. Jeigu teisingai parašyta, komanda laimi tašką. Po to parenkama kita raidė.

1 komentaras:

  1. Jau primirštas vaikystės žaidimas. Mes jį žaisdavome per pertraukas, tik jis būdavo skirtas ne žodyno įtvirtinimui, o daugiau geografinių-biologinių žinių įtvirtinimui (miestai, valstybės, upės, augalai, gyvūnai). Ačiū, kad priminėt, reiks pažaisti....

    AtsakytiPanaikinti