Daug naujų renginių! Kviečiame registruotis!
http://www.vma.lt/index.php?option=com_rseventspro&view=rseventspro&Itemid=980&lang=lt
2019 m. vasario 18 d., pirmadienis
2018 m. gruodžio 26 d., trečiadienis
Iš anglų ir vokiečių kalbų mokytojos Zitos Karneckienės pamokų:
ĮSIVERTINIMO BŪDAI:
Vokiečių pamoka ZIMMERBUCHUNG:
https://docs.google.com/forms/d/1E8I4ZZPU0WUNTl4nHjD13LcaczH7ab1wgQZlnWw7lIw/edit#responses
https://docs.google.com/forms/d/1E8I4ZZPU0WUNTl4nHjD13LcaczH7ab1wgQZlnWw7lIw/edit#responses
Anglų kalbos kalbėjimo monologu ir dialogu pamokos:
https://docs.google.com/forms/d/1-y_F2dfbWS6CHsAWDd0Kc6NSLiskBXJaVdJXOjO0D-A/edithttps://docs.google.com/forms/d/1P_N7Chaa4hFEGDBcyzn9zGYp397qV7TR_VBtomxZCJ4/edit?usp=forms_home
https://docs.google.com/forms/d/1-y_F2dfbWS6CHsAWDd0Kc6NSLiskBXJaVdJXOjO0D-A/edithttps://docs.google.com/forms/d/1P_N7Chaa4hFEGDBcyzn9zGYp397qV7TR_VBtomxZCJ4/edit?usp=forms_home
Iš mokytojos B. Radziulienės pamokos:
SAVIVALDAUS MOKYMOSI BŪDAS:
Tema:
Asmeninio laiško rašymas
Klasė 3 B1
Pamokos tikslas: Mokiniai, išsikėlę individualų mokymosi
tikslą, patobulins laiško rašymo gebėjimus
Mokiniai
jau yra parašę laišką, už kurį buvo įvertinti. Praeitą pamoką vyko klaidų
analizė, tačiau mokytoja šiandien neima naujos
temos, o pamoką skiria savivaldžiam mokymuisi: mokiniai išsikelia
tikslą, (taip netiesiogiai diferencijuojama užduotis) ką per 30 minučių
patobulins: pvz. 5 mokiniai išsikelia tikslą išmokti be klaidų parašyti dvi
įžangos frazes, kurias galima pritaikyti bet kuriame laiške, 4 mokiniai teigia,
kad mokysis rašyti to paties laiško dėstymo dalį (vėl diferencijavimas, kurį
pasirenka patys mokiniai), kad užsifiksuotų laiške vartojami diskurso žymekliai
ir 2 mokiniai išsikelia tikslą išmokti be klaidų parašyti 2 pabaigos sakinius, kurie gali būti
vartojami bet kuriame laiške. Mokytoja pasako, kad , jeigu mokiniai pasieks užsibrėžtą
tikslą, rašydami kitą laišką jau turės 1 balą iš 10. Tai motyvuoja visus mokinius. Per pamoką mokiniai dirba:
juodraštyje daug kartų rašo sakinius, po to, tikrinasi , žiūrėdami į ištaisytą
laišką, ar teisingai parašė. Po 30
minučių, mokiniai pasiima ankstesnį, ištaisytą laišką ir patys tikrinasi, ar
pavyko pasiekti tikslą (įsivertina). Pamokos pabaigoje mokytoja surenka jau
mokinių pasitikrintus darbus (sakinius), kuriuos ištikrins (ar mokiniai
nepaliko klaidų) ir kitą pamoką pasakys mokiniams, ar jie gaus vieną balą
(vertinimas).
2018 m. lapkričio 28 d., trečiadienis
Praktinis užsiėmimas ,,Tradicinių ir inovatyvių metodų dermė, skatinanti savivaldų mokymąsi“

Etnokultūros pamoką mokytojams tema „Skaistaturgis. Ką perduosime ateinančioms kartoms?“ vedė lietuvių kalbos mokytoja ekspertė Alė Krinickienė ir etikos mokytoja metodininkė Vilhelmina Urbonienė.
Pamokoje taikytas išmokimo metodas - atvejo analizė.
Pamokos uždavinys- remiantis duota medžiaga bei internetinėmis nuorodomis pasirinktoje vietoje išanalizuoti pateiktą atvejį pagal skirtingų lygių klausimus ir savo įžvalgas pateikti pasirinkta forma.

Grupių įžvalgos pristatytos kūrybiškai ir inovatyviai - improvizacija, situacijų žaidimu, vaizdo klipu, vaizdo pranešimu.
Įsivertinimas- refleksija - Darbo rėmeliai.
2018 m. lapkričio 12 d., pirmadienis
Ričardas Doveika: „Išvaduokime mokytojo pašaukimą“
https://www.youtube.com/watch?v=F0trkfhUFIE&feature=share&fbclid=IwAR1IspzKWrmmjZLySzCsKVUsYOrkowSXRf6LuWUO3MO9pEdU_76YECCmyXQ
2018 m. spalio 25 d., ketvirtadienis

1858 m. Londono universitetas pirmasis įsteigė Išorinę (angl. External) programą ir pasiūlė nuotoliniu būdu įgyti laipsnį. 1873 m. Bostono universitetas pasiūlė visuomenės skatinimo mokytis namuose programas, o 1911 m. Australijos universitete atsirado susirašinėjimo studijų skyrius. Pirmieji nuotolinio mokymosi kursai buvo organizuojami susirašinėjimo būdu.
Šiais technologijų laikais, visas pasaulis pasiekiamas internetu ir nuotoliniu būdu. Norite mokytis - prašome, galima mokytis, tam yra
kursai internetu:
https://www.pedagogas.lt/akredituoti-mokymai
2018 m. spalio 24 d., trečiadienis
Gerosios patirties sklaida klube
„Diagnozė - mokytojas“

Spalio 23d. įvyko klubo „Diagnozė - mokytojas“ užsiėmimas tema „Įsivertinimo būdai ir įrankiai naudojantis IKT“. Informatikos mokytojas metodininkas Gintaras Nalivaika ir anglų kalbos mokytoja metodininkė Zita Karneckienė pateikė praktinių IKT naudojimo skatinant individualų įsivertinimą būdų bei modernios testavimo technikos pavyzdžių.
2018 m. spalio 8 d., pirmadienis

Spalio 6 d. Vilniaus Karininkų Ramovėje vyko almanacho - albumo " Lietuva - tai aš" sutiktuvės. Lietuvos kūrybinės raiškos asociacijos " Menų sodas" nariai išleido knygą, skirtą Lietuvos atkūrimo 100- čio paminėjimui. kuo išskirtinė ši knyga? Joje virš 300 eilėraščių , skirtų Lietuvai. Džiaugiamės, kad į šį almanachą pateko ir mūsų gimnazijos mokytojų Linos Rodevičienės ir Vilhelminos Urbonienės eilės, skirtos Lietuvai. V. Urbonienės eilėraštis " Šventovė" pelnė II vietos nominaciją.
2018 m. rugpjūčio 31 d., penktadienis
2018 m. balandžio 19 d., ketvirtadienis
MOKOMĖS KITAIP
Yra sukaupta daug žinių
apie geros pamokos organizavimo būdus ir metodus, tačiau nėra vieno recepto, garantuojančio pamokos sėkmę. Atrasti veiksnius, didinančius pamokos efektyvumą, padeda kolegialus mokymasis. Gimnazijoje organizuota pamoka, kurioje mokiniais, vertintojais, stebėtojais buvo patys mokytojai. Darbas pamokoje, diskusijos, pastebėjimai, patarimai, atskleidė galimybes kaip galima tobulinti pamokų kokybę.
2018 m. kovo 12 d., pirmadienis
Lietuvos vokiečių kalbos mokytojų asociacija 2017-10-13 - 2017-12-31 vykdė projektą "Mokymai: Medijų raštingumas multiplikatoriams". Projektą rėmė Vokietijos Federacinės Respublikos ambasada Vilniuje. Projekto vykdytojas - Lietuvos vokiečių kalbos mokytojų asociacija bendradarbiaudama su Tolerantiško Jaunimo Asociacija. Projekto idėjos autorius p. Anna Nowodworska (DAAD, LEU). Projekto pagrindinis renginys - mokymai vyko spalio 13 d. Vilniaus universitete Filologijos fakultete. Projekte dalyvavo10 komandų iš visos Lietuvos. Šis projektas - puikaus tarpdalykinio bendradarbiavimo pavyzdys siekiant saugumo nuo išorės grėsmių, gerovės ir tolerancijos mūsų šalyje.
Į šį projektą buvo atrinkta ir mūsų gimnazija. Anglų ir vokiečių kalbų mokytoja Zita Karneckienė ir gimnazijos IV a klasės mokinė Vytautė Rukšėnaitė dalyvavo mokymuose bei surengė renginį "Kaip apsaugoti savo duomenis" Švenčionėlių Mindaugo gimnazijoje. Apie renginį plačiau:
https://www.ldv.lt/images/PDF/Miteinander/2017_Herbst/vokieciu_miteinander_priedas_2_int.pdf
Į šį projektą buvo atrinkta ir mūsų gimnazija. Anglų ir vokiečių kalbų mokytoja Zita Karneckienė ir gimnazijos IV a klasės mokinė Vytautė Rukšėnaitė dalyvavo mokymuose bei surengė renginį "Kaip apsaugoti savo duomenis" Švenčionėlių Mindaugo gimnazijoje. Apie renginį plačiau:
https://www.ldv.lt/images/PDF/Miteinander/2017_Herbst/vokieciu_miteinander_priedas_2_int.pdf
2018 m. vasario 23 d., penktadienis
DIAGNOZĖ - MOKYTOJAS


Vasario 24d. neformaliojo klubo ,,Diagnozė - mokytojas" susitikime buvo analizuojama diferencijavimo ir individualizavimo nauda, būdai bei galimybės pamokose. Pavaduotojai A. Činčikienė pasidalinus V. Bacio seminaro ,,Šiuolaikinė pamoka pagal Geros mokyklos koncepciją" įspūdžiais, mokytojai ilgai diskutavo apie geros pamokos kriterijus ir jų reikšmę pamokos kokybei.
Užsisakykite:
Pranešimai (Atom)