2016 m. lapkričio 2 d., trečiadienis

METODINĖS TARYBOS POSĖDIS
                                                                      
Spalio 31 d. metodinės tarybos posėdyje svarstyta ugdymo turinio integravimo ir diferencijavimo galimybės, atsižvelgiant į įvairius mokinių gebėjimus. 
Nutarta organizuoti metodinių grupių susirinkimus, kuriuose būtų aptartos diferencijavimo ir integravimo patirtys pamokose bei popamokinėje veikloje. Įdomiausios patirtys bus paviešintos metodinės veiklos tinklaraštyje „Metodinis avilys“ (Patirties skrynioje).


2016 m. spalio 17 d., pirmadienis

ATVIRA ETIKOS PAMOKA 
„ Asmenybė “

         Spalio 17 d. etikos mokytoja Vilhelmina Urbonienė vedė atvirą pamoką Ic klasėje tema
„ Asmenybė “
Pamokos  tikslas  - ,, Auginti žmoniškumo turinį žmoguje"- buvo akcentuojamas visos pamokos metu. Mokiniai susipažino su Z. Froido asmenybės apibūdinimo  teorija, atliko savęs pažinimo testą, nusistatė savo sąmonės ir pasąmonės lygmenį, prisiminė Sokrato ,, Tris rėčius" , kurių moralė: nekalbėk apie kitą žmogų, jei tai nėra TIESA, GĖRIS, BŪTINUMAS. Mokiniai suprato, kad kiekvienas pokalbis apie kitą turi būti  pagrįstas Platono knygos Valstybė  vertybėmis: TIESA, SAIKU, DRĄSA IR IŠMINTIMI.
Mokiniai pristatė knygeles apie save. Kiekviena knygelė buvo unikali, įspūdinga. Šias knygeles pirmokai gaus atgal per Paskutinio skambučio pamoką. Mokiniai skaitė savo susikurtus credo rytojui. Dominavo saviįtaigos žodžiai Tu gali įveikti save ,,, Nieko nėra nepasiekiamo ,   ,, Būsiu pavyzdys šeimai I c klasėje nugalėjo tauriausios  vertybės: ŠEIMA, SVEIKATA, TIESA, MEILĖ, GĖRIS, TIKĖJIMAS , VILTIS.

Ačiū mokytojai Vilhelminai Urbonienei už pamoką ir pasidalijimą patirtimi

2016 m. spalio 15 d., šeštadienis



MRU MOKSLINĖ - PRAKTINĖ KONFERENCIJA 
,, AKADEMINĖ ETIKA KINTANČIOJE VISUOMENĖJE"
   



2016 spalio 14 d. MRU vyko mokslinė - praktinė konferencija ,, Akademinė etika kintančioje visuomenėje", kurioje plenarinėje sesijoje Vilė Urbonienė dalinosi darbo patirtimi ir skaitė pranešimą tema ,, Naujas, pagarba  grįstas norų kelias - pakantumo ir meilės pavyzdys".

2016 m. spalio 14 d., penktadienis



              METODINĖS TARYBOS POSĖDIS
                                                                      
Spalio 13 d. metodinės tarybos posėdyje svarstyta mokytojų profesinio tobulėjimo galimybės ir gerosios patirties sklaida, remiantis įsivertinimo anketomis.
Nutarta per pusmetį stebėti 2 kolegų pamokas, kreipiant dėmesį į savo plėstinas kompetencijas, o pusmečio pabaigoje metodinėse grupėse pasidalinti  stebėtų pamokų sėkmėmis bei naujausia literatūra plėstinos kompetencijos tema.

2016 m. spalio 10 d., pirmadienis


INTEGRUOTA ANGLŲ KALBOS IR GEOGRAFIJOS PAMOKA                      „K. Kolumbas – didžiųjų geografinių atradimų pradininkas“


Spalio 10 d. mokytojos B. Radziulienė ir J. Guigienė vedė pamoką „K. Kolumbas – didžiųjų geografinių atradimų pradininkas“. Pamokoje dalyvavo III klasių mokiniai.
Pamokos pradžioje, sužadinime mokiniai skaitė anglų kalba žodžius ir nustatė, kad šie žodžiai susiję su K. Kolumbu. Pamokos temą ir uždavinius kartu su mokiniais suformulavo mokytojos anglų ir lietuvių kalbomis. Paskirstė poroms užduotis. Mokiniai, dirbdami porose, naudodamiesi planšetėmis, vadovėliu, žemėlapiais, turėjo surasti informaciją apie K. Kolumbo asmenybę,  didžiųjų geografinių atradimų priežastis (K. Kolumbo kelionių tikslas), keliones, parodyti  atrastas žemes, įvertinti šių kelionių reikšmę pasaulio suvokimui ir jų pasekmes. Kiekviena pora pateikė po 2-3  teiginius. Gautas žinias įtvirtino, atlikdami užduotis lapuose individualiai – reikėjo į tekstą anglų kalba atrinkti ir įrašyti tinkamus žodžius, sąvokas.  O apibendrinant ir reflektuojant mokiniai  turėjo sunumeruoti  sakinius (anglų kalba) ir įsivertinti savo veiklą pamokoje. Pamokoje užduotys buvo diferencijuotos.

Ačiū mokytojoms B. Radziulienei ir J. Guigienei už tiksliai suplanuotą, įdomią integruotą pamoką.

2016 m. spalio 6 d., ketvirtadienis

   ,,Diagnozė – mokytojas“ 


Spalio dieną klube ,,Diagnozė – mokytojas“ vyko užsiėmimas ,,IQES online galimybės“.
IT mokytojai Pavel Jemeljanov ir Gintaras Nalivaika pristatė  interneto platformos galimybes bei supažindino su  profesionaliai parengtais  instrumentais  mokyklos veiklos kokybei įsivertinti bei gausybe  instrumentų grįžtamajam ryšiui gauti.
  

2016 m. rugsėjo 29 d., ketvirtadienis


INTEGRUOTA GEOGRAFIJOS - FIZIKOS - ANGLŲ KALBOS PAMOKA

„  Alternatyvūs energijos šaltiniai Lietuvoje 

 2016 m. rugsėjo 26 d. 2a klasėje vyko integruota geografijos-fizikos-anglų kalbos pamoka  Alternatyvūs energijos šaltiniai Lietuvoje , kurios tikslas -  susipažinti su vandens, vėjo, saulės ir geoterminės energijos šaltinių panaudojimo galimybėmis Lietuvoje, išskirti jų privalumus ir trūkumus. Mokiniai dirbo grupėse, o savo darbą pristatė anglų kalba.  2a klasės mokiniai Ugnius Rodevičius ir Aidas Beržinskas pagamino vandens, vėjo ir saulės jėgainių modelius ir pristatė jų veikimo principą bei pademonstravo jų veikimą. Mokiniai turėjo pagalvoti ir įvertinti kuri iš šių energijos rūšių Lietuvoje perspektyviausia. Savo atsakymus visi surašė ant lapelių ir užklijavo ant plakato. Dauguma mokinių  mano, kad perspektyviausias ir ekonomiškai naudingiausias atsinaujinantis šaltinis Lietuvoje - vandens energija. Pamoką stebėjo Erazmus+projekto dalyviai iš Lenkijos, Vokietijos, Ispanijos ir Turkijos. 

        Ačiū mokytojams Jurgitai Politienei, Eugenijui Karneckui ir  Jelenai Rimkienei už įdomią pamoką ir pasidalijimą patirtimi    

2016 m. rugsėjo 20 d., antradienis


METODINĖS TARYBOS POSĖDIS
                                                                                                                                
Rudens spalvų mozaika vėl kviečia sugrįžti prie darbų, ieškojimų, noro tobulėti...
Rugsėjo 15 dieną metodinės tarybos posėdyje  apibendrinti ir pateikti direktorei tvirtinti integruotų projektų vertinimo kriterijai.
Ačiū visoms metodinėms grupėms už pateiktus pasiūlymus ir pastebėjimus.



2016 m. birželio 10 d., penktadienis

SAVANORYSTĖS PAMOKOS


2016 m. gegužės 13 d. II ir III klasių mokiniai dalyvavo integruotose anglų kalbos pamokose, kurias vedė Europos savanorystės tarnybos savanorė psichologė magistrė Matėja Sušič iš Kroatijos. Mokiniai turėjo galimybę anglų kalba diskutuoti apie tai, kur ir kaip galima tapti savanoriu. Mokiniai ne tik praktiškai pritaikė anglų kalbos žinias, bet ir gavo daug idėjų, kurias galės panaudoti kitų pamokų metu, o svarbiausia – save išbandyti savanoriškoje veikloje.